Po przeprowadzeniu wszystkich napraw blacharsko-lakierniczych oraz paru innych mechanicznym tematach auto było gotowe (lista wymienionych elementów poniżej):
- Sprzęgło Kompletne SACHS
- Koło Dwumasowe LUK
- Uszczelniacz Wału Strona Przód + Tył
- Zestaw Uszczelek Kompletnych + Śuby Głowicy
- Pasek Klinowy x 2
- Amortyzatory Tył MONROE
- Tylne Tuleje Przednich Wahaczy
- Przegub Gumowy Skrzynia - Wał
- Regeneracja Przekładni Kierowniczej
- Planowanie Głowicy
- Geometria
Niestety nadal było na nieoryginalnych 17 calowych felgach... trzeba było działać i z tym. Na niezawodnym allegro znalazłem oryginalne felgi taki jak były w aucie Bonda (moje Z3), styl 35 (kupione na tej aukcji: http://archiwum.allegro.pl/oferta/bmw-z3-felgi-alufelgi-16-styling-35-opony-i5527743443.html) . Felgi wymagały renowacji i zostały idealnie przygotowane przez ekipę z Renowacjafelg.pl - dziękuję za super terminową i dobrą pracę. Tak obecnie prezentuje się auto na oryginalnych felgach 16 calowych BMW:
Według mnie warto było sprawić, żeby Zetka wyglądała jak ta z Goldeneye :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz