Wymianę silniczka najlepiej rozpocząć od opuszczenia szyby i wychylenia lusterka maksymalnie w jedną z krawędzi.
Następnie delikatnie wkładamy palce pomiędzy krawędź lusterka a jego obudowę i delikatnie staramy się odczepić lusterko od mocowania. Po kilku takich próbach lusterko powinno się odczepić i naszym oczom ukaże się silniczek.
Silniczek zamocowany jest za pomocą 4 małych śrub, do których odkręcenia będzie nam potrzebny klucz torx o rozmiarze T-9.
Po odkręceniu śrub pozostanie nam wyjęcie wszystkich przewodów. Jeżeli kupiliście silniczek z oznaczeniami kolorów kabli to nie musicie zapamiętywać ich kolejności. Jak nie to lepiej zróbcie zdjęcie.
Po wyjęciu kabli powtarzamy wszystkie czynności z nowym silniczkiem (wkładamy kable, przykręcamy silnik, nakładamy wkład lusterka aż "strzelą" zaczepy). Po skończonej operacji ustawiamy sobie poprawnie widoczność i cieszymy się z dobrze wykonanej pracy :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz