Legendarny kierowca sportowy Walter Röhrl, oszałamiająco piękny i szybki model Porsche 911 Turbo S Exclusive Series oraz ekskluzywny zegarek Porsche Design uświetniły otwarcie największego kompleksu salonów samochodowych Porsche Inter Auto Polska.
25 października 2017 r. firma Porsche Inter Auto Polska, należąca do Austriackiej Grupy Porsche otworzyła swoją największą w Polsce inwestycję na warszawskim Okęciu. Całkowita powierzchnia działki, na której znajduje się inwestycja, to 36 000 m2, z czego kompleks salonów samochodowych marek Porsche, Audi, VW oraz VW Użytkowe zajmuje ok. 10 500 m2. Znajdziemy tutaj również imponujące Centrum Samochodów Używanych z ekspozycją na przeszło 100 samochodów w ramach programów: Porsche Approved, Audi Select Plus oraz DasWelt Auto. Należy dodać, że w ramach całej grupy Porsche Inter Auto Polska klienci znajdą przeszło 500 ofert dostępnych od ręki samochodów używanych www.piamarket.pl. Kompleks wyposażony jest również w supernowoczesny zakład blacharsko-lakierniczy.
Planowana sprzedaż na 2018 r. w salonach warszawskich Porsche Inter Auto to 6000 nowych samochodów, 1070 samochodów używanych oraz 110 000 roboczogodzin w serwisie.
Otwarcie salonów
Uroczystość otwarcia odbyła się w drugim salonie marki Porsche w Warszawie, zlokalizowanym przy ul. Sekundowej 1a: Porsche Centrum Warszawa Okęcie. – To dla nas ważna inwestycja, wpisująca się w strategię rozwoju Porsche Inter Auto. Aby kompleksowo odpowiadać na oczekiwania klientów stolicy, budujemy drugie Porsche Centrum. Będzie ono oferować również najnowocześniejsze, działające według najnowszych standardów zaplecze blacharsko-lakiernicze, stację diagnostyczną oraz dużą przestrzeń ekspozycyjną dla używanych samochodów z programu Porsche Approved – tak o inwestycji mówił Christoph Aringer, prezes Porsche Inter Auto Polska.
Porsche Centrum Warszawa Okęcie to już trzeci salon marki Porsche w ofercie Porsche Inter Auto Polska.Gość specjalny – legenda rajdów i wyścigów
Inaugurację działalności nowego miejsca uświetnił gość specjalny – Walter Röhrl. Legendarny kierowca sportowy niemal od początku kariery związany jest z Porsche. Jego pierwszym autem było Porsche 356 B Coupé, które kupił... bez silnika. Choć w ciągu wspaniałej kariery zasiadał za kierownicami samochodów różnych marek, w sercu pozostał wierny Porsche – miał swoje własne 911, którym też startował w rajdach. W 1981 r. związał się z marką na stałe, stając się jej kierowcą fabrycznym, a później ambasadorem i kierowcą testowym.
Dzięki uprzejmości Porsche Club Polska, który jest partnerem merytorycznym - podczas wydarzenia można obejrzeć klasyczne modele samochodów (nie tylko Porsche), z którymi w latach 70. i 80. Röhrl odnosił największe sukcesy.
Ekskluzywne, prestiżowe, piękne
Specjalnie z okazji otwarcia nowego salonu do Polski sprowadzono po raz pierwszy dwa wyjątkowe obiekty pożądania. Porsche 911 Turbo S Exclusive Series to wart 1,3 mln zł samochód z limitowanej do 500 sztuk edycji, który od „zwykłego” Turbo S różni się mocniejszym o 27 KM silnikiem oraz wyjątkowym designem. Każdy egzemplarz, wykańczany ręcznie, przyspiesza do 200 km/h w czasie poniżej 10 s, a setkę osiąga już po 2,9 s.
Charakterystyczny kolor lakieru Golden Yellow Metallic i elementy z włókien węglowych (na masce, dachu i progach) sprawiają, że tego modelu nie pomylisz z żadnym innym.
Kto ulegnie czarowi Porsche 911 Turbo S Exclusive Series, może też zaopatrzyć się w wyjątkowy, także limitowany do 500 egzemplarzy, zegarek Porsche Design, zaprojektowany tak, by z samochodem tworzyć spójną wizualnie całość. Chronograf o wartości 45 tys. zł ma tytanową obudowę, a sportowy design podkreśla jej czarna powłoka z węglika karbidu. Karbonową tarczę wykończono tym samym lakierem, co stosowany w samochodzie.
Nowa kolekcja odzieży
Partnerem wydarzenia była prestiżowa marka odzieżowa Rage Age. Słynąca z łamania schematów, projektująca wyjątkowe ubrania dla mężczyzn firma prezentuje w salonie swoją najnowszą kolekcję na jesień i zimę 2017. Nowa kolekcja niesie w sobie luz, swobodę i intrygującą nutę gotowości na wszystko. Rage Age chce nią wyraźnie podkreślić, że gdzieś w środku wszyscy jesteśmy wojownikami.
Garść faktów:
• Kompleks na Okęciu składa się z salonów i zaplecza serwisowego marek Porsche, Audi, Volkswagen i Volkswagen Użytkowe
• Porsche Inter Auto ma w Polsce już 23 salony sprzedaży – oprócz marek obecnych na Okęciu, także salony Škody, Bentleya i Lamborghini
• PIA Polska zatrudnia w naszym kraju ponad 800 osób, z czego ponad 300 w samej Warszawie
• Roczna wielkość sprzedaży wynosi 18 500 nowych samochodów i 120 000 zamówień warsztatowych dla wszystkich marek obsługiwanych przez PIA Polska.
• wszystkie warsztaty serwisowe, wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt, są w pełni przygotowane do obsługi samochodów elektrycznych
• powierzchnia supernowoczesnej blacharni i lakierni wynosi 532 m2
źródło: Informacja prasowa Porsche Inter Auto Polska oraz materiały własne
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz